Slimme-voeding


Datum:
vrijdag, 27 mei, 2016

Door de bomen het bos niet zien: diëten is niet goed.

Weten wat gezonde voeding is, dat is de kwestie.

Wees slim, eet slimme voeding

Wat is slimme voeding inhoudelijk gezien

Slimme voeding bevat veel antioxidanten, vitaminen, mineralen, fotonen, lichteenheden, spoorelementen, energierijke- en ballasstoffen. Slimme voeding bestaat uit natuurlijke, onbespoten voedingsmiddelen, zo vers mogelijk

Voeding met de juiste noodzakelijke voedingsstoffen, suppletie van natuurlijke antioxidanten en enzymen, gezonde vetzuren, de zo nodige onbewerkte  essentiële vetzuren, kruidentheeën en veel gezond water. Dat hebben we nodig om onze cellen in een optimale conditie te houden en ons weerhouden van verkeerde, bewerkte, plankklare producten met de vele toegevoegde E-stoffen. Daarnaast hebben we zonlicht nodig, voor de vorming van vitamine D, zowel als licht als energie. Hoe blij worden we als de zon schijnt, het is een essentieel onderdeel voor ons leven op aarde.

NOOT:
Biologische fruit en groenten worden niet met chemische middelen, zoals pesticiden, gas en andere toxische stoffen bespoten en behandeld. Wel worden als het nodig mocht zijn natuurlijke bestrijdingsmiddelen gebruikt.

 

Vermijd ongezonde voeding voor een lang leven

Waar bestaat ongezonde voeding uit

Transvetten, bewerkte oliën en vetten, essentiële natuurlijke oliën en vetten verhitten, suiker en suikerproducten, geraffineerde en plankklare verpakte voeding, veel zetmeelproducten (brood, pasta, bonen, aardappelen, rijst), bewerkte zuivelproducten, veel eiwitten (vlees en vis), verwerkte en verpakte vlees- en zuivelproducten, voeding van genetische gemanipuleerde organismen, veel koffie, thee en alcohol drinken, roken, junkfood, kant en klare voeding et cetera.

NOOT:
Geraffineerde voedingsmiddelen en producten, transvetten, suiker en suikerproducten vermijden